Adres Değişikliği: Yeni adresimiz 720pizle.org olmuştur. Favorilerinize ekleyip, adresimizi sosyal medyada paylaşarak bizlere yardımcı olabilirsiniz.

Countdown (2019)

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın

Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.

26 YORUM
@aek 1 ay önce
hacılar. ben filmi anlayamadım yaa. ne saçma sapan bi filmdi. izlemeyin.
@selenagomezinkocasi 1 ay önce
Beck ne hale geldin sen öyle 😀
@1984 1 ay önce
Sonlara doğru film biraz saçmaladı ama onun hariçinde sıkılmadan izlenebileck bir yapım olmuş filme puanım 10 üzerinden 6.0 .
@zlyr 2 ay önce
güzel boş vakitte sıkılmadan izlenecek bir film. amerika sinemaı kendini tekrara düştü konulaır yedi tüketti şimdi yokluk artık herşey birbirine benzer. zamana karşı filminden biraz al biraz cehennem telefonundan al biraz son duraktan al harmanla old... [Devamını gör..]
güzel boş vakitte sıkılmadan izlenecek bir film. amerika sinemaı kendini tekrara düştü konulaır yedi tüketti şimdi yokluk artık herşey birbirine benzer. zamana karşı filminden biraz al biraz cehennem telefonundan al biraz son duraktan al harmanla oldu işte geri sayım. buna benzer bir oyun filmi vardı ona da benzıyor
@Uqrr 2 ay önce
Konusu güzel. Bi Son Durak film serisi etkisi yaratılabilirdi ama işleyiş kurgu vs olmamış. Boş vakitte izlenir ama harika değildi üzgünüm 🙁
@censor 2 ay önce
Film çok iyi başladı ama sonra bozdu bu konuya daha kaliteli bir işleyişle harika olabilirdi
@cihan_d12 2 ay önce
Hoşuma gitmedi film ama bu siteyi seviyorum 🙂
1 yanıtı görüntüle
@fr13nds 2 ay önce
Oldukça başarılı. Yabancı filmlerin genelde korku kısmında yeterli olmaması büyük bir sorun. Bu film onu tamamen yok ediyor. Yeteri kadar gerilim ve korkuyu içinde barındırıyor. Konu olarak' da gayet başarılı. Bu aralar uygulamalar ile ilgili bir çok... [Devamını gör..]
Oldukça başarılı. Yabancı filmlerin genelde korku kısmında yeterli olmaması büyük bir sorun. Bu film onu tamamen yok ediyor. Yeteri kadar gerilim ve korkuyu içinde barındırıyor. Konu olarak’ da gayet başarılı. Bu aralar uygulamalar ile ilgili bir çok film çıktı fakat içinden en beğendiğim Countdown oldu diyebilirim. Ön yargınızı kıracak bir film (10/7)
@film_mi_o? 2 ay önce
film kötü demek istemiyorum ama eldeki şu imkanlarla biraz daha kaliteli grift bir kurguyla ve donanımlı senaryoyla güçlendirilebilirdi. klişe bir senaryo, klişe sorunlara klişe çözümler, klişe sonlar... yani vallaha ayıp lan. puanı tüm bu saydıkları... [Devamını gör..]
film kötü demek istemiyorum ama eldeki şu imkanlarla biraz daha kaliteli grift bir kurguyla ve donanımlı senaryoyla güçlendirilebilirdi. klişe bir senaryo, klişe sorunlara klişe çözümler, klişe sonlar… yani vallaha ayıp lan. puanı tüm bu saydıklarımı ele aldığımda fazla bile diyorum. ama işte zaman geçirtti mi evet. bu arada insanın ömrünü çalan app’ler var yani yok değil. bu konuya değinmeleri iyi olmuş ksfdk
@Pelin 2 ay önce
Kötü yorumu hak etmeyen bir film bence bir wouuww değil ama sıkılmadan izlenir merak uyandırıyor finalide gayet başarılı 2.si gelir gibi izleyin bence

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019

Oyla:
After The Dark - The Philosophers 720p izle
1080P Gerilim
  5.3/10
 
  90
  ABD