Adres Değişikliği: Yeni adresimiz 720pizle.org olmuştur. Favorilerinize ekleyip, adresimizi sosyal medyada paylaşarak bizlere yardımcı olabilirsiniz.

Good Will Hunting (1997)

Can Dostum

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın

Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.

77 YORUM
@Bartu118 1 gün önce
Toprağın bol olsun Robin Williams reyis. Düşündürücü güzel duygusal bir filmdi.
@Koala 1 ay önce
vurucu sah... [Spoileri gör..]
vurucu sahneleri olan güzel bir filmdi. bir daha izler misin deseniz izlemem. kimse hayatın şifresini çözmedi. bir filmin de çözmesini beklemem zaten. lakin insanlar her zaman daha mutlu olmak için mücadele eder. filmde de diğer insanlara göre gerçek üstünlüğün mutlu olduğun insanlarla hayatın her anını tadabilmektir amaçlanmış. lakin bunun sadece aşka bağlanması hem de o samimiyeti hissettirmeyen bir aşka bağlanması biraz amaca uygun olmamış. filmin bazı sahnelerinde olduğu gibi willin gerçek mutluluğa vardığı vurucu bir final beklerdim.
@eylslmm00 2 ay önce
filmlerde çok kolay ağlayan bir insan olarak ”it’s not your fault.” sahnesinde salya sümük olduğum film.
@wildan 2 ay önce
Uğrunda ne kaybederseniz kaybedin,bu filmi ve dead poets society filmini kesinlikle izleyin
@saw9 2 ay önce
aşağıda güzel ama çokta beklentiye girmemek lazım çokta iyi değil gibi yorumlar var sakın aldırış etmeyin bu filme bunları demek o kadar yanlışki, bu kadar anlamlı ve güzel bi filme özellikle -çoğu kişi nasıl beğenmemiş anlamadım ama bence sonuda ef... [Devamını gör..]
aşağıda güzel ama çokta beklentiye girmemek lazım çokta iyi değil gibi yorumlar var sakın aldırış etmeyin bu filme bunları demek o kadar yanlışki, bu kadar anlamlı ve güzel bi filme özellikle -çoğu kişi nasıl beğenmemiş anlamadım ama bence sonuda efsane hatta en efsane yeri anlayanlar için tabi- bunları demek yanlış hayatımda izlediğim en güzel filmlerde başlarda yer alır öyle diyeyim filmin tek kötü yanı repliklerin zor anlaşılması ama tabi bu bi kusur değil bana göre neyse altta arkadaş yazmış ama ben tekrar yazayım
-Son of a bitch stole my line
@Iskender Yesilvadi 3 ay önce
Aga, film ... [Spoileri gör..]
Aga, film boyunca olaylar nasıl gelişirse gelişsin Will ile Skylar’ın sonunda tekrar birleşeceğini içten içe biliyorsun. Gel gör ki filmin sonunda sana o yeniden buluşmayı, sarılmayı vermiyorlar. Yani bunu nasıl vermezler aklım almıyor. Bana/seyirciye o kadar sıkıntıyı çektirdikten sonra sen bana/seyirciye onu vermeye borçlusun aga ben o kavuşmayı göremedim içimde yarım kaldı. Yani olacak şey mi bu?
@tony_montana 3 ay önce
56:36 bu s... [Spoileri gör..]
56:36 bu sahnedeki Robin Williams doğaçlama yapıyor ve Matt Damon bu sahnede böyle bir şey olmadığı için tüm kahkaha atıyor yani tüm gülmeler gerçek ve orda kameraman da gülüyor farkettiyseniz kamera titriyor 😀 Robin Williams gerçek bir oyuncu.
@Entelektuel polat 3 ay önce
Takıldığın şeyler saçma. Sen de will gibi bir çocukluk geçirip farkedlince ne yapıcaktın hemen kabullenecek miydin. Dünya senin etrafında dönerken ne yapıcaktın. Filmi hiç anlamamışsın. Ama güzel eleştiri
@Ahmettrkmn 4 ay önce
Aşırı beklentiye girmemek lazım ama güzel film izlemeden geçmemek lazım.
@Hyr 5 ay önce
Güzel bir film. Ama çok çokta iyi değil hani.. Finali zayıf geldi bana..
1 yanıtı görüntüle

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019

Oyla:
After The Dark - The Philosophers 720p izle
720P Dram
  8.3/10
 
  126 DK
  ABD