Inglourious Basterds (2009)

Soysuzlar Çetesi

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın

Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.

212 YORUM
@shredder 2 gün önce
Genel olarak söylim film 8.3'ü asla hak etmiyor zaten bence bu puanın tek mantıklı açıklaması bi tarantino filmi olması. Olayların işlenişi bi hayli yavaş gelin görün ki sonuçta pek tatmin edici olmadı. Bide böyle filmlerin en köttü yanı sonunun en b... [Devamını gör..]
Genel olarak söylim film 8.3’ü asla hak etmiyor zaten bence bu puanın tek mantıklı açıklaması bi tarantino filmi olması. Olayların işlenişi bi hayli yavaş gelin görün ki sonuçta pek tatmin edici olmadı. Bide böyle filmlerin en köttü yanı sonunun en başından belli olmasıdır. Yani kötü de kurgulanmış. Şimdi siz o zman bu puan niye diceksiniz bende bilmiyorum bence taş çatlasa 10/7 o da Tarantino hatrına be gülüm.
@shredder 3 gün önce
Adamın 3 parmak yaptığı sahne gerçekten iyiydi. Bide 1:53:25 te adam italyan rolündeyken eliyle, bizim yemekler "lezzetli olmuş" için kullandığımız işareti yapıyor ama bu işaret de İtalyanca da "küfür" anlamına geliyor. Filmde Amerikalıları özellikle... [Devamını gör..]
Adamın 3 parmak yaptığı sahne gerçekten iyiydi. Bide 1:53:25 te adam italyan rolündeyken eliyle, bizim yemekler “lezzetli olmuş” için kullandığımız işareti yapıyor ama bu işaret de İtalyanca da “küfür” anlamına geliyor. Filmde Amerikalıları özellikle mi aptal göstermişler anlamadım 🙂
@nextpcy 7 gün önce
işte o an dediğim sahnelerden biri eliyle üç yaptığı sahneydi
@enzogorlomi 1 hafta önce
Buongiorno ! Gorlami !
@matsuri 2 hafta önce
Film zaten başlı başına kurgu arkadaşlar, detaylara takılmayın yok böyle ölmemiş felan, izleyin abi gayet iyiydi, tarihe takılı kalmayın kalırsanız boşa izlersiniz.
@007Yakaryus 2 hafta önce
Güzel film sürükleyici, filmde çok fazla french german az da olsa italy dillerine yer verilmiş dikkat dağılıyor. Tam bir nazi draması Almanlar dislike atmıştır eminim. Kadınların ölümüne üzüldüm. Hitler böyle ölmese de burada böyle öldürülmüş. İntika... [Devamını gör..]
Güzel film sürükleyici, filmde çok fazla french german az da olsa italy dillerine yer verilmiş dikkat dağılıyor. Tam bir nazi draması Almanlar dislike atmıştır eminim. Kadınların ölümüne üzüldüm. Hitler böyle ölmese de burada böyle öldürülmüş. İntikam filmi, iyi seyirler.
@Muhammed 3 hafta önce
film sıkıcı gibi görünüyor fakat olaylara düz normal gözle bakmayanlar görecekki bu film haaaaaarika ! kafa derileri yüzülürken çok eğlendim
@Vito Corleone 3 hafta önce
“Bu filme kötü diyenler olmuş hatta berbat diyenler olmuş berbat diyenler sanırım boktan aşk filmleri ve saçma herneyse filmleri izleyen tatsız tuzsuz insanlar o sizin görüşünüz (filme zaman kaybı) diyenler fakat bence güzeldi.
@serkan 4 hafta önce
belki 10 defa izlemişimdir her dafesında 100 puanı hak ediyor
@Tuğba 4 hafta önce
Bu filme zamanımı verdiğim için çok pişmanım

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019

Oyla:
After The Dark - The Philosophers 720p izle
720P Dram
  8.3/10
 
  153 DK
  ABD