Adres Değişikliği: Yeni adresimiz 720pizle.org olmuştur. Favorilerinize ekleyip, adresimizi sosyal medyada paylaşarak bizlere yardımcı olabilirsiniz.

The Godfather (1972)

Baba

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın

Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.

Devam Filmleri (The Godfather)
Film Adı Yıl IMDB
The Godfather
Baba
1972 9.2
The Godfather: Part II
Baba
1974 9.0
The Godfather: Part III
Baba
1990 7.6
420 YORUM
@Feyza 1 gün önce
Güzel film ama kesinlikle abartılıyor. Imdb’si düşük olup çok daha güzel olan filmler var..
1 yanıtı görüntüle
@CineDicaprio 3 gün önce
bakalım hele
ovverated mi, baba mı
@merakligenc 6 gün önce
filmin 1. serisindeyim de puanı abartılmış gibime geldi. diğer serileri izledikten sonra karar veririm
1 yanıtı görüntüle
@Ersad twitch 1 hafta önce
Hocam şimdi film mükemmel aile ve mafiayi mukemmel anlatiyo boğle devam
@tarik 1 hafta önce
''Aile her şeydir'' ve kuralın dışında ne varsa gözünün yaşına bakılmaz!. Mario Puzzo ' nun best seller olmuş romanından senaryolaştırılmış, sinema kariyerinde Baş yapıt özelliği taşıyan Oscar almış bir film..Senaryosu bir çok mafya vari filmlere ... [Devamını gör..]
”Aile her şeydir” ve kuralın dışında ne varsa gözünün yaşına bakılmaz!. Mario Puzzo ‘ nun best seller olmuş romanından senaryolaştırılmış, sinema kariyerinde Baş yapıt özelliği taşıyan Oscar almış bir film..Senaryosu bir çok mafya vari filmlere ve dizilere esin kaynağı olmuş eser..Oyuncularını her biri, filmin gösteriminden sonra üne kavuşmuş olup, Özellikle Al Pacino ‘ nun devleşen oyun gücüne tanıklık ediyorsunuz.Filmin müzikleri bile şaheser.Eğer halen bunca yıldır izlemedi iseniz büyük bir kayıp.seriyi mutlaka izlemeniz lazım
@IcedEARTH 2 hafta önce
İzlerken Bende osmanlı şırası içtim onlarda şarap 😀 film çok iyi izlenmesi gerek
3 yanıtı görüntüle
@ahmetmutlu93 2 hafta önce
50 koca yıl la 50 koca yıl film muazzam kafama tüküreyim daha önce izlemedim 1 kere yarım biraktım diye daha önce izlemediğim için filmi izlerim amaaan 73 yılının filmi felan diyordum bi açtım daha öncesi düğün sahnesi 3 saat oha la dedim 10-15 dk... [Devamını gör..]
50 koca yıl la 50 koca yıl film muazzam kafama tüküreyim daha önce izlemedim 1 kere yarım biraktım diye

daha önce izlemediğim için filmi izlerim amaaan 73 yılının filmi felan diyordum bi açtım daha öncesi düğün sahnesi 3 saat oha la dedim 10-15 dk izledim of sıkıldım diyip kapatmıştım şu an anladım ki amacı karakterleri tanıtmak belli kim ne neci çok ben naptım sıkılıp kapatmıştım (Linçleyin beni lütfen) ya sonra lan karantinadayız madem izliyim ya evde patliyacağıma dedim Ulan film çok harika dönemine göre yapılan Irkçılık,uyuşturucu,suç baronluğuna kadar bir çok şeye gönderme yapıyor IMDB’de 2.durmasını kesinlikle hakediyor Marlon Brando’nun oyunculuğu enfes mimik eli ağza saça götürmesi kediyi sevmesi aile olgusunu çok güzel veriyor sadece oyunculuk vs’de değil bazı karanlık ortamlarda Brando’nun yüzüne tutulan ışık çekimler felan çok iyi bak 73 felan cast muazzam ya diyorum yapılan işe bak Al pacino’ya diyecek birşey bulamıyorum ilk zamanlarında bu adam buysa tabi patlar gider o karakter gelişimi ben bu işlerde olmayacağım diyip 180 derece değişip bambaşka birine dönüşme olayı ne denenebilir ki bildiğin babanın gençleşmiş hali gibi kumarhaneye gidip abisine aileye karşı gelme diyip kumarhane sahibine reddedemeyeceği teklif yapması … bir senaryo bu kadar güzel yazılmaz ve senaryodan daha güzel olan şey söylemiştim ama Işıklar ışık muazzamdı şunu yapamayan filmler var be…
4 yanıtı görüntüle
@Aleynamkk 2 hafta önce
Tekrar geldim… Ben bu filmden sonra başka film izleyemiyorum. Yeniden izleyelim bakalım
1 yanıtı görüntüle
@Aleynamkk 3 hafta önce
Kesinlikle başyapıt bir film..
Hayatımda izlediğim en iyi film serisi olabilir.
“I will make him an offer that he cannot refuse.”
@Gladdal 3 hafta önce
For Justice We Must Go Don Corleone
1 yanıtı görüntüle

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019

Oyla:
After The Dark - The Philosophers 720p izle
1080P Dram
  9.2/10
 
  175 DK
  ABD