Adres Değişikliği: Yeni adresimiz 720pizle.org olmuştur. Favorilerinize ekleyip, adresimizi sosyal medyada paylaşarak bizlere yardımcı olabilirsiniz.

Taxi Driver (1976)

Taksi Şoförü

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın

Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.

107 YORUM
@joker 2 hafta önce
Yalnızlık beni tüm hayatım boyunca izledi, her yerde. Barlarda, arabalarda, kaldırımlarda, dükkânlarda, her yerde. Kaçış yok. Ben Tanrı’nın yalnız adamıyım.
@Eren 1 ay önce
Vallahi mükemmel bir başyapıt. Spoiler vermiyorum ama kesinlikle izlemelisiniz
@CgriYgsz 2 ay önce
Arkadaşlar size şunu demek istiyorum.Ben filmi beğenmedim. Filmi beğenen herkese saygı duyuyorum.Hayatım film izlemekle geçti sayfam bile var .Neden beğenmediğimi sizlere anlatayım siz de ona göre filmi izler ya da izlemezsiniz. Öncelikle Robert Den... [Devamını gör..]
Arkadaşlar size şunu demek istiyorum.Ben filmi beğenmedim. Filmi beğenen herkese saygı duyuyorum.Hayatım film izlemekle geçti sayfam bile var .Neden beğenmediğimi sizlere anlatayım siz de ona göre filmi izler ya da izlemezsiniz.
Öncelikle Robert Denironun hakkını yemek istemem aktörlüğünü beğendim.Dönemi detayları güzel işlenmiş.Verdiği mesaj eh işte. Filmin girişi de güzel

Sorun filmin gelişmesi ile sonucu arasında büyük ve alakasız boşlukların olması.Film sizi belli aralıklarla sıkıyor. Bunla beraber basit bir kurgusu ve senaryosu var.Beklentinizi çok yüksek tutarsanız hayal kırıklığına uğrarsınız
Özellikle çok film izleyen bir insansanız uzak durun bu filmden.Az film izleyen kişileri kısmen tatmin edebilir.Çoğu insan filmde verilen mesajlara bakın diyor.Bakiyoruz arkadaşlar .Verdiği mesaj esaretin bedeli the hant gibi invictus gibi değil. Dram filmlerinde tek ana fikir etrafında mesajlar verilir genel olarak .Eğer mesajlar az ise Ana fikiri vurucu şekilde verir öyle bi verir ki siz de iz bırakır .Örneğin morgan freeman diyince mandela
Geliyor aklıma .Bu filmde mesajlar çok az ana fikir de vurucu şekilde verilmeden film bitti.Bu kadar basit mi imdbden 8 puan almak
Değıl.İmdb sistemi şu şekilde zaten imdb amazon yapımı abd şirketi bir yapım .Eski filmlerde biraz iyi olanlar ayarlanıp imdb de üstte tutuyorlar.Teknoloji gelişiyor imdb de oy veriyorsunuz ordaki oy artmıyor. Hilenin olduğu bu platformu görmemek için kör olmak gerekiyor.Film sektöründeki türleri bile kendileri belirliyor.Aksiyon korku ve komedi filmleri yüksek puan alamazken dram Biyografi türleri kötü de olsa yüksek puanlar alıyor. Arkadaşlar basit bir film istiyorsanız izleyin taxi driverı ama sonra yazdigim bu yazı gelirse aklınıza şaşmayın.Oysa güzel vakit geçirebileceğiniz o kadar güzel film varken …
6 yanıtı görüntüle
@asstranges 2 ay önce
Yorumlara baktığım zaman herkes boş bir film ve çok sıkıcı demiş. Bir filmin yavaş ilerlemesi onu boş veya sıkıcı yapmaz. Herşeye kalıplar koymaktan vazgeçin. Kendinizi Travis'in yerine koyarak filmi bir kere daha izleyin. Ben izlerken hiç sıkılmadım... [Devamını gör..]
Yorumlara baktığım zaman herkes boş bir film ve çok sıkıcı demiş. Bir filmin yavaş ilerlemesi onu boş veya sıkıcı yapmaz. Herşeye kalıplar koymaktan vazgeçin. Kendinizi Travis’in yerine koyarak filmi bir kere daha izleyin. Ben izlerken hiç sıkılmadım aksine yavaş olması beni daha da meraklandırdı. Yalnızlıktan deliren bir adam çok güzel şekilde anlatılmış. Süreside böyle bir filme göre gayet yeterli. 8/10
1 yanıtı görüntüle
@tayki 2 ay önce
Abi herşey iyi güzel de bu reklam işini biraz abarttınız son zamanlarda bence.
3 yanıtı görüntüle
@hakan17k 2 ay önce
Zamanın Newyork'unu bir taksicinin gözünden çok güzel yansıtmış sanki film içinde sen de 1976 ya gidiyorsun.Travis Senatör'den bu şehirde ki pisliği temizleyin diye dilekte bulunurken yapmayacağını anlayınca bazı şeyleri kendi düzeltmeye çalışıyor.Oy... [Devamını gör..]
Zamanın Newyork’unu bir taksicinin gözünden çok güzel yansıtmış sanki film içinde sen de 1976 ya gidiyorsun.Travis Senatör’den bu şehirde ki pisliği temizleyin diye dilekte bulunurken yapmayacağını anlayınca bazı şeyleri kendi düzeltmeye çalışıyor.Oyunculuklar,kamera açıları yönetmenlik her konuda başarılı zamanın ötesinde gerçekten kült bir film.Sadece yavaş tempoda gidiyor bu konuda eleştirenler haklılar.
@Gökhan 3 ay önce
Çok eskiden izlediğim başyapıtı tekrar izlemeye geldim dram ve suç seviyorsanız bu filmi listenizde ilk 50ye koyacağınıza eminim beğenmeyenlerin sinemayla pek bir alakası olmayan çoluk çocuk olduğunu düşünüyorum
@@onebiggeek 3 ay önce
film o kadar gerçek ve abartıdan uzak ki diyalogları izlerken sanki hayatın kendisini izliyormuş gibi olacaksınız tabi bu o dönemin amerikası için geçerli martin'ciğimin de deediği gibi sinama benim için hayatın kendisidir. Beğenmeyen hatta bazen yor... [Devamını gör..]
film o kadar gerçek ve abartıdan uzak ki diyalogları izlerken sanki hayatın kendisini izliyormuş gibi olacaksınız tabi bu o dönemin amerikası için geçerli martin’ciğimin de deediği gibi sinama benim için hayatın kendisidir. Beğenmeyen hatta bazen yorumlarda ağlayıp zırlayan arkadaşlar bunu anlamamış olsa gerek filme boş falan diyenler gidip hızlı ve öfkeli falan izleyebilirler bence .D
@Çağrı ugz 3 ay önce
Bana 2 saatimi geri verin boş film o kadar güzel film varken bu filmin imdb de üstlerde olması aşırı saçma bu filmden iyi şuan aklıma gelen 10 film sayarım konuları aynı değil ama farketmez ford v ferrari,doktor sleep,nefret sekizlisi,bıçaklar çekil... [Devamını gör..]
Bana 2 saatimi geri verin boş film o kadar güzel film varken bu filmin imdb de üstlerde olması aşırı saçma bu filmden iyi şuan aklıma gelen 10 film sayarım konuları aynı değil ama farketmez ford v ferrari,doktor sleep,nefret sekizlisi,bıçaklar çekildi ,split,whiplash,bhamoy rapsody,içerideki adam,amerikan gangsteri,warrior,dövüşçü,amerikan sapığı,lise defteri,the basketball diares ve sayamadığım kaç film
2 yanıtı görüntüle
@Filmci salih 3 ay önce
Arkadaşlar eğer ki sessiz filmleri sevmiyorsanız bulaşmayın aşırı durgun,hareketsiz bir filmdir bu.Kötü bir film değil Kesinlikle değil De Niro ve Judie Foster gibi isimler oynuyor ama aksiyon arıyorsanız 2 saatiniz boşa gider.

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019

Oyla:
After The Dark - The Philosophers 720p izle
720P Dram
  8.3/10
 
  113 DK
  ABD