The Godfather (1972)

Baba

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın

Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.

Devam Filmleri (The Godfather)
Film Adı Yıl IMDB
The Godfather
Baba
1972 9.2
The Godfather: Part II
Baba
1974 9.0
The Godfather: Part III
Baba
1990 7.6
The Godfather Coda: The Death of Michael Corleone
Baba
2020
501 YORUM
@Neonun kirmizi hapi 6 gün önce
Arkadaşlar bu filmin başyapıt olduğunu kabul ediyorum ama sizde bu filmin durgun olduğunu kabul edin bi zahmet. Bazılarına akıcı gelmiş olabilir ama sırf film size akıcı geldi diye, bu film çok durgun veya sıkıcı bulan insanları linçlemekten vazgeçin... [Devamını gör..]
Arkadaşlar bu filmin başyapıt olduğunu kabul ediyorum ama sizde bu filmin durgun olduğunu kabul edin bi zahmet. Bazılarına akıcı gelmiş olabilir ama sırf film size akıcı geldi diye, bu film çok durgun veya sıkıcı bulan insanları linçlemekten vazgeçin. Gerçekten tam 3 kere bu filme başladım. Ve 3 ünde de yarım bıraktım çünkü çok durgundu ve uykumu getirdi. En son izleyişimde artık kararlıydım bitirmeye. Bitirdim de ama sürekli dikkatim dağılıyordu.. yani kısacası film biraz durgun ona göre izleyin.. sonuna kadar dayanırsanız başyapıt olduğunu göreceksiniz.
1 yanıtı görüntüle
@baybars han 7 gün önce
@ibrahimciloglu öncelikle saygı saygısızlık gibi bir konu yok. Diğer ergen arkadaş polemiği kendisi başlattı ve uygun dille cevap verdim. Kaldı ki bu filmi beğenmeyenlerin marvel izlemesi önermesi; elma sevmeyenlere armut tavsiye etmekle aynı argüm... [Devamını gör..]
@ibrahimciloglu öncelikle saygı saygısızlık gibi bir konu yok. Diğer ergen arkadaş polemiği kendisi başlattı ve uygun dille cevap verdim.
Kaldı ki bu filmi beğenmeyenlerin marvel izlemesi önermesi; elma sevmeyenlere armut tavsiye etmekle aynı argümandır ki sanırım sen bunu anlayamamışsın. Yorum ise benim yorumum. Tıpkı seninki gibi.

@huhuuuu 2 hafta önce
film cok ... [Spoileri gör..]
film cok mukemmel abii Al Pacino falan muthis ben cukuru izledim ilk 3 bölüm tabi fazla yok bende cukur ilk 3 4 bölüm The Godfather yapmislar senariyi bilmem ama cok benzerlikler var bazi sahneleri ayni belkide diyebilirim
@enine boyuna 1 ay önce
Filmi indiremiyorum admin yardımcı olurmusun lütfen
1 yanıtı görüntüle
@marvelirem 2 ay önce
inatla izl... [Spoileri gör..]
inatla izlemediğim bir seri başladığıma sevindim çok akıcı deildi ama güzel di baba Vito gerçekten öldü mü ben ikinci filmde de var sanıyordum
1 yanıtı görüntüle
@nextpcy 2 ay önce
The Irishman izledikten sonra Al Pacino’yu bu kadar genç görmek biraz duygulandırmadı değil, yaşlanıyor bütün usta oyuncular bu çok üzücü
@Yılmaz 2 ay önce
Bu film bir baş yapıt onlarca film izledim ilk yorumumu bu filme bırakiyom
@hetya 2 ay önce
4 yıldır filme başlayıp başlayıp bırakıyor, 20 dakikadan öteye gidemiyordum. Bu sefer yapacağım dedim. Başladım izlemeye. İlk başlarda yine sıkıldığımı inkar edemeyeceğim. Bu filmde neyi beğenmişler ki bu kadar yahu dedim. Ama başladığım işi bitirmek... [Devamını gör..]
4 yıldır filme başlayıp başlayıp bırakıyor, 20 dakikadan öteye gidemiyordum. Bu sefer yapacağım dedim. Başladım izlemeye. İlk başlarda yine sıkıldığımı inkar edemeyeceğim. Bu filmde neyi beğenmişler ki bu kadar yahu dedim. Ama başladığım işi bitirmek adına devam ettim ve bu zamana kadar neyi kaçırmış olduğumu gördüm. İzledikçe değişimi görmek çok üzdü beni. kendim yaşamışım gibi özledim eski zamanları. hayatın içinden çok şey gördüm filmde. Her şeyden öte film bitince farkettim sevdiğimi. şimdi tekrar tekrar izleyebileceğim bir film olduğunu görüyorum. bitirmeden yargılamayın.
@baybars han 2 ay önce
"Foramovie" isimli arkadaş bizim aklımızdan şüphe etmiş :)) Öncelikle, filmin %80'i yeşil örtünün önünde bilgisayar programları ile yapılmış süperkahraman filmleri ile oyunculuklar zirve yapmış ve gerçek mekanlarda çekilmiş bu vb başyapıtları kıyasl... [Devamını gör..]
“Foramovie” isimli arkadaş bizim aklımızdan şüphe etmiş :))
Öncelikle, filmin %80’i yeşil örtünün önünde bilgisayar programları ile yapılmış süperkahraman filmleri ile oyunculuklar zirve yapmış ve gerçek mekanlarda çekilmiş bu vb başyapıtları kıyaslamam bile.
Başkalarının aklından şüphe vs etmeden önce sen hele bir okuduğunu anlama yeteneği kazan.
Eminim sen daha portakalda vitamin bile değilken ben bu vb filmlerin VHS kasetlerini çoktan kişisel arşivime katmıştım. Hadi sen ergen egonu kendin gibi ergenlerle tatmin et.
1 yanıtı görüntüle
@baybars han 3 ay önce
Bu film deyim yerindeyse filmlerin babasıdır. Filmi beğenmeyenlere marvel serisindeki süper kahraman filmlerini seyretmelerini tavsiye ederim. Yeter ki burada saçma sapan yorum yazmasınlar.
2 yanıtı görüntüle

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019

Oyla:
After The Dark - The Philosophers 720p izle
1080P Dram
  9.2/10
 
  175 DK
  ABD